vem är dagobertsnygg?

Ditt namn: Dagobert Ljung
Längd: 190cm
Spelar du något instrument: orgel
Vem vet mest om dig:  inget vet mer än natten
Vad vill du ha just nu: ett saftigt byte
Vilka sjukdomar har du: bara ensamhetens svultna grepp
Fobier: dagsljus

Känner du en snygg kille: Jag är en
Har du körkort: ja
Åsikt om jultomten: bara bluff
Vill du gifta dig: ja, min blivande brud väntar bortom natten
Tycker du att du är attraktiv: jag är nog den stiligaste man jag känner
Din hårfärg och frisyr: svart och vilt som en riktigt man ska ha


Har du glasögon: nej, min syn är ytterst perfekt.
Favorittv-program: buffy och vampyrerna
När ska du festa nästa gång: i natt
Vad köpte du senast: en ny cape
Hur mycket pengar har du: har en kista full på vinden
Hur svarar du i telefonen hemma: jag tror inte på användning av telefoni
Senast kramat: en söt tjej som jah hittade i natten
Vem sov du hos senast: jag sover inte över
Stjärntecken: scorpion
Ögonfärg: nästan svarta, som den mörkaste natt

Kall favoritdricka: blod
Varm favoritdricka: blod
Alkoholhaltig favoritdricka: blod med en skvätt vodka
Säger ofta: natt
Saknar du någon: ja
Du fikade senast: i mitt slott
Bästa tecknade film: sånt strunt tittar jag inte på.....
Vad skulle filmen om ditt liv heta: dagoberts blodiga natt
Vem skulle spela dig: johnny depp
Themelåten av ditt liv: stämningsfull begravningsmusik

Kan du laga mat: aah..min specialite!
Vad tycker du om fötter: mysigt att gnaga på småtimmarna
Är du smart: ja
Vad skulle du vilja äga: en flygande tam varg
Har du homofobi: Nej alla är välkomna
Om du var ett djur vilket skulle du vara: en katt
När och varför grät du senast? vet ej
Vad gör dig glad? god jaktlycka och fagra ungmöer
Vad gör dig ledsen? dagsljus

Mysdag? solförmörkelse, god jaktlycka i skymningen
Dålig dag? solsken, hungrig
Hur kopplar du av? i min tortyrkammare i källaren
Husdjur? en svart katt vis namn eskil
Favoritplats? kyrkogård
Favoritmusik? rock
Favoritfilm? drakula


Vilken är din årstid? vinterns mörka nätter
Temperament? lugn och sansad
Svartsjuk? ja
Barn, vill ha? Ja
Hobby? baka
Om du vann en miljon? leva loppan
Hur känner man igen dig på långt håll? lång och ståtlig i svarta välskyrna kläder stryker jag omkring likt en midnattskugga i din närhet

Bar eller dansgolv? dansgolv
Favoritstad? transylvanien
Matlagning? mysigt
Favoritmat? blodigt köttstycke
Andra intressen du vill nämna? nej

Självförtroende? bra
Vad gillar du mest hos dig själv som person? mitt fantastiska utseende och min extraordinära personlighet
Gillar du inte hos dig själv? finns inget sådant
Sist men inte minst, vad vill du kunna mer om? jag kan allt en skymningsjägare bör kunna

Kommentarer
Postat av: .

lägga in en bild på dej?

2011-01-08 @ 14:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0